Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2024 08:51:28 +0200

Tere!

Viljandi Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/14276 
aadressile Viljandi maakond, Viljandi linn, Metsküla tee// 4, Viljandi 
maakond, Viljandi linn, Metsküla tee, Viljandi maakond, Viljandi linn, 
Metsküla tee 4 (Parkimisplats ja laoplats (sh 
sademeveekanalisatsioonitorustik, reoveekanalisatsioonitorustik, 
veetorustik, elektrikaabel), Veetorustik, Kinnistu piirdeaed) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26887382>  (menetlus nr: 
385877), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viljandi Linnavalitsus) või menetleja (MARGUS MEO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister